Burmistrz Kołaczyc Stanisław Żygłowicz, wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Kołaczycach. 
Funkcję Koordynatora pełni Pani Katarzyna Lisowska. 

Dodatkowo powołany został Zespół ds. dostępności jako wsparcie dla Koordynatora (skład zespołu w Zarządzeniu poniżej).

1)      Katarzyna Lisowska - Koordynator ds. dostępności - Przewodniczący Zespołu

2)      Dawid Kucik - Członek Zespołu;

3)      Paweł Hap - Członek Zespołu;

4)      Monika Wiczyńska - Członek Zespołu;

Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Urzędu Miejskiego w Kołaczycach jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało mi.in:

wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Kołaczycach;
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Kołaczycach;
monitorowanie Urzędu Miejskiego w Kołaczycach w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynator ds. dostępności będzie łączył nowe zadania z dotychczasowymi obowiązkami w strukturze Urzędu Miejskiego w Kołaczycach. 

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Kołaczycach – Katarzyna Lisowska
adres do korespondencji: ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce
telefon: 13 44 605 94
e-mail: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl



Załączniki: