Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne Urząd Miejski w Kołaczycach udostępnia Elektroniczną Skrzynkę Podawczą - "Dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej".
Elektroniczna Skrzynka Podawcza jest systemem służącym do przesyłania dokumentów i formularzy elektronicznych do urzędu.

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Kołaczycach to:
/6852290463/SkrytkaESP

U W A G A:W celu złożenia wniosku do Urzędu Miejskiego w Kołaczycach konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.


Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miejskiego w Kołaczycach:
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza „Pismo ogólne do podmiotu publicznego” bądź dołączenie podpisanego dokumentu elektronicznego jako załącznika.
  2. Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu, poprzez pocztę elektroniczną na adres sekretariat@kolaczyce.itl.pl. Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.


Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu miejskiego w Kołaczycach:
  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    DOC, RTF, XPS, XLS,
    ODS, ODT, ODP, DOCX, XLSX,
    CSV,
    TXT,
    GIF, TIF, BMP, JPG, JPEG, PNG,
    PDF,
    ZIP, 7ZIP.
  3. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.