W celu rozpatrzenia wniesionej przez Panią/Pana petycji, Burmistrz Kołaczyc jako Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe.

Podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek ciążący na Administratorze w związku z przepisami ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.

Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach. Konsekwencją niepodania tych danych będzie pozostawienie wniesionej przez Panią/Pana petycji bez rozpoznania.

Pani/Pana dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Jeśli osoba składająca petycję wyrazi na to zgodę to jej imię i nazwisko zostanie opublikowane wraz z petycją na stronie internetowej Urzędu Miejskiego – www.kolaczyce.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do rozpatrzenia wniesionej petycji, a następnie, w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

Przysługuje Pani/Panu:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii – na podstawie art. 15 RODO,
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych  – na podstawie art. 16 RODO,
prawo żądania usunięcia danych osobowych – na podstawie art. 17 RODO,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych  – na podstawie art. 18 RODO,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
 

Dane osobowe nie będą służyły do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Burmistrz Kołaczyc wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych na adres korespondencyjny Urzędu Miejskiego lub mailowo:iod@kolaczyce.itl.pl.