Koordynator ds. dostępności
Burmistrz Kołaczyc Stanisław Żygłowicz, wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Kołaczycach.
Funkcję Koordynatora pełni Pani Katarzyna Lisowska.
Dodatkowo powołany został Zespół ds. dostępności jako wsparcie dla Koordynatora (skład zespołu w Zarządzeniu poniżej).
1) Katarzyna Lisowska - Koordynator ds. dostępności - Przewodniczący Zespołu
2) Dawid Kucik - Członek Zespołu;
3) Paweł Hap - Członek Zespołu;
4) Monika Wiczyńska - Członek Zespołu;
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Urzędu Miejskiego w Kołaczycach jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało mi.in:
wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Kołaczycach;
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Kołaczycach;
monitorowanie Urzędu Miejskiego w Kołaczycach w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynator ds. dostępności będzie łączył nowe zadania z dotychczasowymi obowiązkami w strukturze Urzędu Miejskiego w Kołaczycach.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Kołaczycach – Katarzyna Lisowska
adres do korespondencji: ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce
telefon: 13 44 605 94
e-mail: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl