W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Kołaczycach

ul. Rynek 1,

38-213 Kołaczyce

 

tel. (+48 13) 446 02  21, 446 02 49
fax (+48 13) 446 02 58
e-mail: sekretariat@kolaczyce.itl.pl

www: kolaczyce.pl

adres skrzynki ePUAP: /6852290463/SkrytkaESP

NIP: 685-229-04-63

REGON: 000546360

 

Kod TERYT.
Miasta: 1805054
Gminy: 1805055
Miasta i Gminy: 1805053

Deklaracja dostępności

Wstęp deklaracji

Dom Pomocy Społecznej „Nazaret” w Kołaczycach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do podmiotowej strony Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej „Nazaret” w Kołaczycach.

Data publikacji strony internetowej: 2020-12-09.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-02-17.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-03-30

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Magdalena Podlasek, dps@kolaczyce.itl.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 13 44 10 600. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

1.      Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli:

- do wnętrza prowadzą dwa wejścia (wejście główne oraz wejście służbowe), 

- do wejścia głównego prowadzi podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,

- szerokość drzwi wejściowych pozwala na swobodne przemieszczanie się osób na wózkach inwalidzkich,

2.      Opis dostępności korytarzy, schodów i wind:

- budynek , w którym mieszczą się wszystkie pomieszczenia Domu jest jednokondygnacyjny,

3.      Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.:

 - do wejścia głównego prowadzi podjazd zabezpieczany barierką umożliwiający wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

4.      Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych:

- na ternie DPS nie  ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, jednak istnieje możliwość parkowania na ogólnie dostępnym  placu przed budynkiem DPS,

5.      Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach:

- nie ma ograniczeń dotyczących prawa wstępu na teren DPS z psem asystującym 

6.      Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online:

- na dzień dzisiejszy nie możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego zarówno na miejscu , jak i online

Powiadom znajomego